Інженерний проєкт «Генератор мильних бульбашок»
У цьому модулі діти будуть виконувати завдання на розвиток просторового мислення!
Воно має критичну значущість для дизайнерів та архітекторів, які безпосередньо у просторі розміщують об’єкти.
Математики використовують його, щоб представляти подумки геометричний об’єкт, який в розумі можна вимірювати, обертати і переміщати для полегшення геометричного розрахунку.
Нейрохірурги візуалізують різні області мозку, щоб передбачити результат операції.
Режисери і оператори проводять величезну уявну роботу, «розташовуючи» акторів і об’єкти на сцені.
Письменники просто змушені розвивати просторове мислення, тому що мають справу виключно зі своєю власною фантазією.
Інженери уявляють в голові, як різні сили можуть впливати на конструкцію об’єкта.
Всі ці риси властиві тим, хто володіє розвиненим візуально-просторовим мисленням.
Ми будемо знайомитися з тетрісом, танграмом, створювати об’ємного Зайця, вчитися розташовувати машини на парковці, щоб помістилося більше паркувальних місць. Також зробимо макет шестерень, поле з саморізів для розташування різних фігур з гумок.
Розглянемо роботу мотора-редуктора, навчимося оголяти дроти і збирати електричні ланцюги.
І, звичайно ж, кожна дитина збере за 8 занять свій інженерний проєкт — генератор мильних бульбашок.
Інженерний проєкт «Парк розваг»
Діти створять макет парку, зберуть електричний ланцюг «Освітлення вулиці», а також зроблять рухомий електричний механізм «Карусель».
Обов’язковими інструментами в збірці проєктів є:
Містобудування — це планування і забудова територій.
На заняттях діти дізнаються про створення міст, зможуть створити план свого міста і конкретного району, враховуючи державні установи, необхідні для життєдіяльності.
Дізнаються про комунікації і транспортні розв’язки, познайомляться з GPS-навігацією та її користю. Спробують самостійно побудувати маршрут додому.
Торкнуться теми різних стилів архітектури в світі.
Підберуть підходяще місце розташування парку в своєму місті, визначать його цільову аудиторію, спираючись на ці знання, підберуть необхідні атракціони і види розваг для різних вікових груп, обговорять графік роботи обслуговуючого персоналу парку.
Також кожна дитина створить унікальну скульптуру з гіпсу, яка буде радувати око і прикрашати парк.
Інженерний проєкт «Диспенсер»
Диспенсер — пристрій для видачі чогось в певній дозі, кількості. Ми будемо робити подачу напоїв.
Модуль спрямований на знайомство з електрикою. Яким чином електрика змушує світлодіод загорятися миттєво? Що біжить по дротах?
Все, що нас оточує, складається з атомів — частинок настільки маленьких, що розгледіти їх можна тільки за допомогою особливого типу мікроскопа.
У цьому модулі дітей чекає багато цікавих дослідів! Ми проведемо спостереження за магнітами, їх властивостями, створимо свій електромагніт.
Електромагніт змушує предмети рухатися — і не потрібно бути супергероєм! Завдяки електромагнітам працюють речі, які зустрічаються на кожному кроці: електромотори, динаміки, автоматичні двері в магазинах. Також вони використовуються для сортування матеріалів і відходів в реальному світі.
Торкнемося теми альтернативних джерел енергії та способів видобутку електрики в сучасному світі. Зробимо свій міні-проєкт «Будинок на сонячній батареї».
Інженерний проєкт «Світломузика»
Поговоримо про енергію, проведемо ряд досліджень. Детально розглянемо механічну, електричну, теплову, звукову та світлову види енергії.
Без енергії життя людства сьогодні важко навіть уявити. Люди використовують в якості джерел енергії паливо, вугілля, газ, нафту. Але їх запаси в природі, як відомо, не безмежні. І може наступити такий день, коли вони вичерпаються. На питання: «Що робити в умовах енергетичної кризи, що насувається?» вже давно знайдено відповідь: треба шукати інші джерела енергії — альтернативні, відновлювані, нетрадиційні.
У цьому модулі ми познайомимося з різними видами поновлюваних і непоновлюваних джерел енергії, корисних копалин. Створимо з глини свічник і вулкан.
Поговоримо про планету, глобальне потепління, проблеми пов’язані з викидами в атмосферу, зробимо об’ємний макет шарів атмосфери.
Інженерний проєкт «Розвідний міст»
Що таке гідравліка?
На це питання зможе відповісти не кожен дорослий. А будь-яка дитина після нашого курсу скаже: «Це наука про закони руху рідин».
Гідравлічні механізми широко застосовують в різних сферах нашого життя — завдяки ним працюють мости, підйомники, спеціалізовані машини.
У цьому модулі діти дізнаються про властивості води, проведуть ряд експериментів і дослідів для виявлення цих властивостей.
Всі ми стикаємося з електрикою і з дитинства знаємо, що мокрими руками краще не вимикати нічого з розетки. А чому?
Шляхом спостережень і досліджень, використовуючи електричний ланцюг з пьєзодинаміком, ми відповімо на питання: «Що ж проводить електрику — вода або розчинені в ній мінерали і частки?».
Познайомимося з поняттями «молекула» і «агрегатний стан». Перехід з одного стану в інший — це трансформація станів речовини між твердим, рідким, газоподібним і плазмою.
Ще ми поговоримо про нашу планету, про важливість води, кругообіг води в природі. Проведемо дослід і створимо дощ в колбі.
Обговоримо екологію на нашій планеті, поговоримо про наслідки забруднень річок, озер і світового океану.
Обговоримо, що таке фотосинтез, для чого він потрібен, дізнаємося, які водорості дають нам найбільшу кількість кисню на Землі.
Цей модуль дасть дитині уявлення про ті речі, з якими вона стикається кожен день, і допоможе навчитися розуміти ці процеси.
Інженерний проєкт «Керований пилосос»
Цей модуль присвячено небезпечним природним явищам. Ми формуємо у дітей свідоме і відповідальне ставлення до особистої безпеки та безпеки оточуючих.
Розглянемо такі явища, як цунамі, смерчі, повені, зсуви, види ерозій ґрунту, землетруси, пожежі, посухи та снігопади. З’ясуємо причини їх виникнення.
Кожна тема обов’язково підкріплена спостереженнями і дослідами. Ми зробимо макет торнадо, перевіримо, як водяні зсуви зносять будинки на своєму шляху, розмиваючи ґрунт. Сконструюємо будинок і перевіримо, як землетрус руйнує будівлі.
Ми торкнемося теми паралельного і послідовного підключення електричного кола. Створимо об’єкт, що рухається, — пилосос. Досить складний проєкт, який дитина збере своїми руками і буде пишатися результатом.
Дякуємо!
Ми обов’язково з вами зв’яжемося!
097 955 32 32